תכנון וביצוע פרוייקטים בחשמל

מענה רב-שכבתי שקולע לצרכים – ומונע תקלות מסוכנות

תהליך הבנייה או השיפוץ יוצא לדרך? כך נתכנן ונקים מערכת חשמל שתספק את צרכי הדיירים, תעניק נוחות מרבית ותמנע תקלות מיותרות.

ככל שחולפות השנים והטכנולוגיה מתקדמת, כך גוברת התלות שלנו בחשמל. כדי לספק את כל צרכי החשמל בבית או בעסק, להעניק נוחות מרבית למשתמשים ולמנוע עומסים ותקלות, חשוב לבנות תכנית חשמל וליישם אותה בצורה תקנית, בעזרת חשמלאי מוסמך הפועל לאור התקנים ודרישות חוק החשמל.

על מנת להוביל לשימוש בטיחותי ומיטבי ברשת החשמל, אנחנו ב- A.N.I Systems פועלים לבניית תכנית חשמל ויישומה באמצעות פתרון רב-תחומי. פתרון שמספק מענה להיבטים השונים, ויכול לחסוך הזמנת בעלי מקצוע נוספים (עם כל המשתמע מכך).

שלב ראשון: בניית תכנית חשמל

בשלב זה נבנה תכנית חשמל מותאמת אישית שתעניק נוחות שימוש מרבית ותאפשר את פעולתה התקינה של רשת החשמל, לצורך מניעת קצרים ותקלות. תוכנית זו תיבנה ע"י מתכנן חשמל מוסמך ותיקח בחשבון את סוג השימוש במבנה (למשל בית מגורים או משרד), צרכי הדיירים, הספק המכשירים ואופי השימוש ברשת החשמל.

תכנון החשמל כולל את פירוט נקודת החשמל, סוג ומיקום לוחות החשמל, חלוקה למעגלים נפרדים לצרכי החשמל השונים, חלוקת עומסים נכונה ועוד. כל זאת עפ"י חוק החשמל ותקני החשמל השונים

שלב שני: יישום התוכנית בשטח

ביצוע עבודות חשמל זה הרבה יותר מ"להעביר חוטים" בבית המגורים או בבית העסק. לא אחת אנחנו שומעים על ביצוע עבודות לא תקניות, שכוללות למשל חיבור חוטי חשמל בעזרת איזולירבנד שעלול לגרום לקצרים ולהעמיד את הדיירים בסכנה.

לצורך מניעת תקלות וסכנות, צריך לעבוד עפ"י התקנים ולשים לב לכל פרט קטן, במערכת החשמל המונה מאות פריטים. כאן המומחים של A.N.I Systems נכנסים לתמונה: העבודות בשטח מתבצעות אך ורק ע"י חשמלאי מוסמך, העובד עפ"י חוק החשמל והתקנים המותרים. הניסיון שלנו מוביל לעבודה בסנכרון מלא עם שאר גורמי המקצוע בשטח, לצורך מניעת התנגשויות בין התשתיות והצרכים השונים.

יישום תכנית החשמל יורד עד הפרטים הכי קטנים: ממיקום לוחות החשמל והתאמת עובי הכבילה לזרמים ולהספקים – ועד בחירת ציוד המותאם לאופי השימוש במבנה (בין אם מדובר בדירה, משרד או מפעל).

היתרונות שלנו

לפתרון היקפי, בטוח וחסכוני צרו קשר: