התשתית להצלחה עסקית

פתרון רב-שכבתי לשדרוג והקמת תשתיות מחשוב, שיובילו לשיפור ביצועים ויאפשרו זרימה חלקה של המשאב הכי חשוב בעסק: המידע.

כמו שבני האדם לא יכולים להתקיים בלי חמצן, כך העסק לא יכול להתקיים ללא אספקה מתמשכת של המשאב החשוב ביותר לקיומו – זרימה של מידע. משאבת הלב-ריאה שמאפשרת את זרימת המידע התקינה בעסק הן תשתיות התקשורת והמחשוב.

מערכת הלב-ריאה הטכנולוגית של העסק אמורה מצד אחד להכיל את כל הנתונים הרלוונטיים שבהם מאגרי נתונים, מערכת ניהול מלאי, מערכת ניהול לקוחות ועוד – ומצד שני להעניק לעובדים גישה מהירה לנתונים פנים-ארגוניים.

 

תשתיות המחשוב אמורות גם להעניק גישה מהירה ומאובטחת לרשת האינטרנט, לאפשר למערכות טלפוניה לפעול על גבי רשת IP ולהיות מספיק יציבות כדי לספק את צרכי הארגון.

רוצה להקים או לשדרג את תשתית המחשוב בעסק? תשתית המחשוב היא אורגניזם הכולל עשרות חלקים מורכבים. כדי שהם יעבדו בהרמוניה ויתמכו בעשייה העסקית, צריך לפנות לאנשי מקצוע מנוסים שיראו את התמונה הגדולה וידעו לתרגם אותה לתשתית תומכת ביצועים. כאן אנחנו ב- A.N.I Systems נכנסים לתמונה, באמצעות פתרון הכולל תכנון והקמת תשתיות מחשוב מותאמות אישית:

אפיון ותכנון תשתית המחשוב

בנייה או שדרוג התשתית באופן שישרת את צרכי בית העסק בצורה הטובה והיעילה ביותר. לצורך זרימת מידע מיטבית בתוך הארגון ומחוצה לו, התכנון יביא בחשבון את הרכב ומבנה הרשת, סוג החומרה, מיקום הרכיבים השונים ועוד. כדי שהתכנון יענה באופן מלא על צרכי העסק וימנע התנגשויות עם מערכות אחרות, נעניק לך מענה רב-שכבתי הכולל מומחה תשתיות מחשוב, חשמלאי מוסמך והנדסאי חשמל ואלקטרוניקה.

הפתרון המשולב יספק מענה מלא למערכות המחשוב והמתח הנמוך השונות (כמו למשל מערך מצלמות אבטחה ומערכת אזעקה) – וימנע התנגשות אפשרית ביניהן.

הקמת התשתית בשטח

הקמת התשתית בהתאם לתכנון, תוך התחשבות בשיקולים דוגמת סוג הכבילה, מיקום לוחות התקשורת הראשיים והמשניים, מיקום מיטבי של רכיבי התקשורת האלחוטית ועוד.

מה כוללת הקמת תשתיות מחשוב?

תכנון תשתית תקשורת תומכת ביצועים

אספקת ציוד היקפי מתקדם

הקמה ושדרוג תשתיות IT

התקנת שרתים וחומרה

היתרונות שלנו

לפתרון היקפי, בטוח וחסכוני צרו קשר: